Welcome



(Heize) - And July (Feat. DEAN, DJ Friz)
I guess you asked to break it down boy. Rock the beat Did someone put drugs in it? yeah (I said it’s true) In your normal voice (I said it’s true) I drink cold water I drink bitter coffee But it’s so sweet, why? (I said it’s) killin me softly From A to Z All of your past I know everything So why am I being like this? I can’t even say anything I’m about to explode It’s too late to say That I’m saying this out of heat (what) So I’m only lingering around you I can give you the world If only you come to me I can give you the world Just say it I’ll do anything for you yeah From the long spring To the summer that just came Thinking bout you baby Yeah A night hotter Than the July sun Like all weekends It’ll probably coo down But today, it’ll be different All the emotions I pushed back I’ll tell you today I hope We’ll be ok I pushed back the UMF tickets That I’ve been waiting for And I’m on my way to see you baby I put on some perfume I put on my expensive Jordans Then I get a call from you “I don’t think I can go out today” I can give you the world If only you come to me I can give you the world Just say it I’ll do anything for you yeah From the long spring To the summer that just came Thinking bout you baby Yeah Among the coming and going people I’m all alone The fleeting night is comforting (BUT) if it’s not today, I don’t think I can So I’m pressing your phone number If I hesitate more I might see another girl next to you So I’ll be careful And I’ll tell you as if it’s not my story I was denying it, saying I don’t know Then two seasons have passed us Even in this moment, I miss you I need to be sure Now stop If I say it in May I might seem impatient If it’s next June It’s obvious you’ll be busy So I came this far I know I’m not just a friend anymore You already know So what I’m saying is You’re fine. I’m fine. And July. Oh the reason is enough BABY You’re fine I’m fine And July oh (you know?) “It’s better if I’m a guy“

07 agosto 2015

Vazio

I stil feel empty, alone.

Eu tenho o suficiente que eu preciso para ser feliz, mas por que sinto esse vazio dentro de mim? Será por que está faltando alguma coisa de que eu preciso que eu ainda não tenha?
Se sim, o que será essa coisa? Nem saber as respostas das minhas próprias perguntas eu sei. Para mim não adianta perguntar as pessoas que vivem ao meu redor, pois elas não sabem o que estou sentindo. Elas não me conhecem de verdade, não sabem nem metade da minha vida.

Para elas responderem essas perguntas que estou perguntando para mim mesma, terão que me conhecer melhor. Mas nem me conhecer elas querem, me olham como se eu fosse diferente de todos, mas não sou, sou igual a você que está lendo esse texto agora.
Sou um ser humano e nós, seres humanos, todos temos sofrimentos que nínguém ao seu redor irá entender, pois não te conhecem você direito, ou, não querem nem te conhecer.

Eu percebo os olhares, mas apenas ignoro, pois não vale a pena se importar com esses olhares que só te machucam. Mas tem um lado negativo de ignorar esses olhares que tanto odeio, estou fugindo dos meus próprios problemas, o que não é certo, mas faço mesmo assim, pois não tenho ninguém em quem confio de verdade para contar a dor que eu sinto bem aqui no meu coração e doí muito, e quando penso o por que de me olharem assim, no próximo segundo, lágrimas começam a cair e não param mais.

Escrito por: Martina Hayashi

Empty - Winner
      

Letra: http://letras.mus.br/winner/empty/traducao.html

Nenhum comentário:

Postar um comentário

C
LAYOUT FEITO PELO GNMH, NÃO COPIE!