Welcome



(Heize) - And July (Feat. DEAN, DJ Friz)
I guess you asked to break it down boy. Rock the beat Did someone put drugs in it? yeah (I said it’s true) In your normal voice (I said it’s true) I drink cold water I drink bitter coffee But it’s so sweet, why? (I said it’s) killin me softly From A to Z All of your past I know everything So why am I being like this? I can’t even say anything I’m about to explode It’s too late to say That I’m saying this out of heat (what) So I’m only lingering around you I can give you the world If only you come to me I can give you the world Just say it I’ll do anything for you yeah From the long spring To the summer that just came Thinking bout you baby Yeah A night hotter Than the July sun Like all weekends It’ll probably coo down But today, it’ll be different All the emotions I pushed back I’ll tell you today I hope We’ll be ok I pushed back the UMF tickets That I’ve been waiting for And I’m on my way to see you baby I put on some perfume I put on my expensive Jordans Then I get a call from you “I don’t think I can go out today” I can give you the world If only you come to me I can give you the world Just say it I’ll do anything for you yeah From the long spring To the summer that just came Thinking bout you baby Yeah Among the coming and going people I’m all alone The fleeting night is comforting (BUT) if it’s not today, I don’t think I can So I’m pressing your phone number If I hesitate more I might see another girl next to you So I’ll be careful And I’ll tell you as if it’s not my story I was denying it, saying I don’t know Then two seasons have passed us Even in this moment, I miss you I need to be sure Now stop If I say it in May I might seem impatient If it’s next June It’s obvious you’ll be busy So I came this far I know I’m not just a friend anymore You already know So what I’m saying is You’re fine. I’m fine. And July. Oh the reason is enough BABY You’re fine I’m fine And July oh (you know?) “It’s better if I’m a guy“

12 março 2016

New Layout + Icons: Hara e BTS { 150x150 }


Oi Oi meus Xerosossssssss, como estão?! Agora nesse momento estou ótima, e um pouco triste por ter visto a notícia que Ahn Jae Hyun marido eterno e Gu Hye Sun (casal principal de Blood) estão namorando, estou com o coração partido mas irei apoiar o máximo pois não posso fazer nada a isso e é a vida deles, se você é fã, apenas aceite. Mas agora melhorei, eu vi a foto do Kookie com uma fã estrangeira que elogiou o coreano dela, fiquei feliz e descobri que tenho chances u_u indo aprender coreano right now

Repararam no novo layout?! No, of course not, foi difícil de notar Tina Já vou avisando, não fui eu que fiz ele e sim uma blogueira que amo muito o trabalho dela e que admiro muito, a Roh do GNMH.  Todos os temas que ela faz são muito divos e pedi para ela fazer um pra mim do Kookie por ser meu bias e amei o resultado, provavelmente irei continuar com ele por um bom tempo. Eu escolhi cores pastéis porque eu amo lays desse estilo, a maioria das coisas que crio, imagens e gifs, sempre são pastéis pois eu acho fofo, lindo e perfeito com a qualidade dos dois. Ficou fofo, neh?! Ah, e lá em cima na descrição é a letra completa de Converse High, a escolhi por ser a minha música preferida do BTS e mais outro motivo é que AMO CONVERSE HIGH melhor tênis do mundo for me cada detalhe dele é da minha preferência mas foi feito por ela, e ai gostaram ou amaram, ou talvez os dois?! Bom, eu espero que sim que tenham amado ele ^^
   ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  Tenho guardado este post como rascunho desde o começo do ano, comecei os icons ontem e terminei hoje, fiz com psds que encontro pelo tumblr e um do Empire Kawaii apenas o pattern de cima e apenas modifiquei eles para que combinasse com as imagens, são os primeiros que faço para o blog por isso estou com medo de não gostarem, se não estiverem bons me avisem que eu arrumo rapidinho, okey?! 
                                                                           Gu Hara - Choco Chip Cookies




BTS - 화양연화 pt.2






  Gostaram dos icons?! Fiz com o maior carinho e meu love pela Hara e BTS ^^ Se quiserem ilustrações ou icons, fazem pedido pelo Ask que irei postá-lo aqui,  e não se esqueçam que foram feitos por mim e plis, sem plágio e os devidos créditos direto a mim, ok?! Bom, foi isso e vejo vocês no próximo post *b-joos*

Nenhum comentário:

Postar um comentário

C
LAYOUT FEITO PELO GNMH, NÃO COPIE!