Welcome



(Heize) - And July (Feat. DEAN, DJ Friz)
I guess you asked to break it down boy. Rock the beat Did someone put drugs in it? yeah (I said it’s true) In your normal voice (I said it’s true) I drink cold water I drink bitter coffee But it’s so sweet, why? (I said it’s) killin me softly From A to Z All of your past I know everything So why am I being like this? I can’t even say anything I’m about to explode It’s too late to say That I’m saying this out of heat (what) So I’m only lingering around you I can give you the world If only you come to me I can give you the world Just say it I’ll do anything for you yeah From the long spring To the summer that just came Thinking bout you baby Yeah A night hotter Than the July sun Like all weekends It’ll probably coo down But today, it’ll be different All the emotions I pushed back I’ll tell you today I hope We’ll be ok I pushed back the UMF tickets That I’ve been waiting for And I’m on my way to see you baby I put on some perfume I put on my expensive Jordans Then I get a call from you “I don’t think I can go out today” I can give you the world If only you come to me I can give you the world Just say it I’ll do anything for you yeah From the long spring To the summer that just came Thinking bout you baby Yeah Among the coming and going people I’m all alone The fleeting night is comforting (BUT) if it’s not today, I don’t think I can So I’m pressing your phone number If I hesitate more I might see another girl next to you So I’ll be careful And I’ll tell you as if it’s not my story I was denying it, saying I don’t know Then two seasons have passed us Even in this moment, I miss you I need to be sure Now stop If I say it in May I might seem impatient If it’s next June It’s obvious you’ll be busy So I came this far I know I’m not just a friend anymore You already know So what I’m saying is You’re fine. I’m fine. And July. Oh the reason is enough BABY You’re fine I’m fine And July oh (you know?) “It’s better if I’m a guy“

01 novembro 2015

Novos Livros + Halloween Playlist

 Hello peoplessss, tudo bem? E como foi o Halloween de voçês?! Espero que tenha sido maravilhoso igual o meu (fiquei em casa lamentando que queria ter ido pra Tokyo ou Disney...)
  Quanto tempo, né? Don't worry, para recuperar o tempo perdido eu vim com uma playlist do Halloween pra voçês ( meio atrasado mais fiz), irei falar sobre os livros que comprei em outubro e os que vou comprar esse mês ou o próximo.

    
 Em uma livraria aqui do Japão, vamos dizer que se comprar os livros e for acima de um valor e não pagará o frete, e a Diretora disse que podíamos escolher, então qu e minhas amigas pediram. Devido a uma aula que a prof de Português deu sobre o pequeno princípe, fiquei curiosa e decidi comprar ele para saber mais a história e o outro foi Maze Runner - Correr ou Morrer, eu já sou fã por causa do filme + Thomas Sangster e conhecia o outro cara loiro que participou de As Crônicas de Nárnia (quanto ao Dylan eu conheci ele no filme, nunca tinha assistido Teen Wolf antes, don't kill me please). E quanto aos outro que vou comprar, quando estou com tédio, fico fuçando no youtube e tento encontrar un vídeo bom para assistir, ai eu conheci o Christian e quando eu conheço um vlogueiro que acho bonito que me interessa, começo a stalkear em tudo sobre ela e enquanto fazia isso descobri que ele era também escritor e tinha acabado de lançar (mais ou menos) Eu Fico Loko 2, li o PDF e amei só de ler uma parte, então irei pedir os dois na próxima vez. Irei fazer um post sobre o que achei dos livros ou do livro, pois nem terminei Maze Runner ainda, mas agora vamos a playlist.

 A playlist eu pensei nela na segunda, mas acabei fazendo hoje porque quando chegava em casa depois do trabalho eu dormia, e quando acordava na madrugada, ia tomar banho, comer e fazer lição.
 Eu coloquei as músicas que tem o conceito "Halloween", eu espero que gostem. 

 
                                                 Cliquem na imagem para ir a playlist.
See You Later.... 

Nenhum comentário:

Postar um comentário

C
LAYOUT FEITO PELO GNMH, NÃO COPIE!